Warszawa

Ochota

Wyślij znajomemu


Podaj wynik równania:

 

Parametry

Cena
17 103,24 PLN
Cena za m2
71,26 PLN
Powierzchnia
240 m2
Piętro
11
Liczba pięter
22
Liczba pokoi
1
Przeznaczenie
Biurowe
Przeznaczenie dodatkowe (lokal)
Medyczne, Handlowo/Usługowe
Liczba miejsc parkingowych podziemnych
2
Czynsz za parking podziemny (miejsce)
150 EUR
Liczba miejsc parkingowych naziemnych
2
Czynsz za parking naziemny (miejsce)
90 EUR
Nazwa budynku
Galeria Handlowa
Rodzaj budynku
Budynek biurowy
Stan budynku
Bardzo dobry
Rok budowy
1990
Dostępne od
2024-06-04
Numer oferty
1566/11049/OLW

Opis nieruchomości

Osoba prowadząca Rafał 60054432
Przy tej ofercie Najemca nie płaci prowizji
Do wynajęcia atrakcyjna pow. biurowa ok 240 m 2 , w prestiżowym biurowcu ,w świetnymmiejscu od wzgledem dojazdu .
W obiekcie zdecydowanie dominuje jasna i elegancka kolorystyka .
Bardzo dobra lokalizacja do dojazdu i wskazania .
Lokalizacja , blisko Dworca Centralnego , w Centrum Warszawy .
Blisko stacji metra obu linii , w pobliżu przystanki komunikacji miejskiej autobusowej i tramwajowej . W pobliżu dworzec kolejowy , stacja kolejki WKD .
Dobry dojazd do Lotniska Okęcie. ( bezpośrednia linia autobusowa )
Kolej podmiejska zapewnia komunikacje z oboma portami lotniczymi .
Okolica posiada bogatą infrastrukturę miejską ; banki , placówki handlowe .
W bbudynku do dyspozycji Najemców rozwinieta infrastruktura usługowa , sklepy w tym duży i sieciowy spożywczy , kilka punktów gastronomicznych , w tym restauracje, siłownia .
Lokal znajduje się na 11 piętrze , w biurowcu klasy B + . Otwarta przestrzeń . Wysokość 3 m . Świetna panorama widokowa .
Na parterze recepcja z informacją i poczekalnią , kontrolą dostępu na karty magnetyczne .
Obiekt po rewitalizacji z wymianą na nowoczesne systemy i remontem w jasnej tonacji wnętrz (ściany , podłogi )
Ustawna powierzchnia w nieregularnym kształcie z zaokrąglonym jednym bokiem .
Adaptacja pod względem oczekiwań Najemcy .
Wynajmujący oferuje indywidualną aranżację powierzchni biurowej , wykończonej w wysokim standardzie , przy zastosowaniu ciekawych rozwiązań aranżacyjnych .
Do dyspozycji Klientów szybkobieżne i wyciszone windy . ( 7 nowoczesnych wind )
Na terenie obiektu istnieje możliwość korzystania z wyposażonych sal konferencyjnych ( meble , rzutniki , ekrany , komputery , nagłośnienie ).
W budynku zintegrowany system zarządzania BMS ( otwarty plan pięter biurowych umożliwiający łatwy i efektywny podział ,okablowanie telefoniczne , okablowanie komputerowe , okablowanie elektryczne , centrala telefoniczna , podwieszane sufity, podnoszone podłogi pełna klimatyzacja i uchylne okna , wentylacja mechaniczna , instalacja tryskaczowa , system przeciwpożarowy , łącza światłowodowe, całodobowa ochrona i monitoring , kontrola dostępu )
Całodobowy dostęp do lokalu .
Dostępny garaż podziemny i naziemny przy budynku .
Mozliwośc wynajmu powierzchni eventowej i sal konferencyjnych .
Czynsz 16,50 Euro/m 2 , opłaty eksploatacyjne 30 zł/m 2 , współczynnik pow.wspólnej 6 - 15 % .
W obiekcie istnieje możliwość wynajmu większych i mniejszych powierzchni .
Zdjęcia obrazują możliwy standard wykończenia biura i pochodzą ze zrealizowanego projektu w tym obiekcie .
Cena parkingu naziemnego - 90 Euro , cena parkingu podziemnego -150 Euro .
Osoba prowadząca Rafał 600524432 .
Ogłoszenie nie stanowi oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego .

Parametry dodatkowe

  • Recepcja: Tak
  • Monitoring: Tak
  • Ochrona: Tak
  • Kontrola dostępu: Tak
  • Alarm: Tak
  • Światłowód: Tak
  • Czujniki dymu: Tak
  • Tryskacze: Tak
  • Klimatyzacja: Tak
  • Podwieszane sufity: Tak
  • Podnoszone podłogi: Tak

Mapa

Kontakt

 Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez firmę Asari dla celów związanych z działalnością pośrednictwa w obrocie nieruchomościami, jednocześnie potwierdzam, iż zostałem poinformowany o tym, iż będę posiadać dostęp do treści swoich danych do ich edycji lub usunięcia.