Warszawa

Mokotów

Wyślij znajomemu


Podaj wynik równania:

 

Parametry

Cena
12 710 PLN
Cena za m2
62 PLN
Powierzchnia
205 m2
Piętro
3
Liczba pięter
4
Liczba pokoi
1
Przeznaczenie
Biurowe
Przeznaczenie dodatkowe (lokal)
Biurowe
Liczba miejsc parkingowych naziemnych
2
Kaucja
2
Nazwa budynku
Kamienica
Rodzaj budynku
Budynek biurowy
Stan budynku
Bardzo dobry
Rok budowy
1930
Dostępne od
2024-10-17
Numer oferty
1526/11049/OLW

Opis nieruchomości

Osoba prowadząca Rafał 600524432
Przy tej ofercie Najemca nie płaci prowizji .
Do wynajęcia biuro - samodzielna powierzchnia biurowa na Mokotowie w rejonie ulicy Belwederskiej .
Przedwojenna kamienica biurowa po remoncie i rewitalizacji . Bez mieszkańców , tylko działalność biurowa .
Świetne miejsce dla firm kreatywnych np .agencje reklamowe , branża mediowa .
Całodobowy dostęp do obiektu , bez ograniczeń ,7 dni w tygodniu .
Świetny punkt na granicy Mokotowa i Śródmieścia, dobrze skomunikowany z innymi dzielnicami Warszawy.
Wygodna lokalizacja pod względem dojazdu dla Klienta . Kilka linii autobusowych , tramwaj , dojazd z Dworca Centralnego ok 15 minut .
Dobre połączenia z Wilanowem , Konstancinem i Grochowem .
.Całość obiektu przeznaczona na działalność biurową , bez mieszkańców .
Budynek biurowy o wysokim standardzie - przedwojenna kamienica nowocześnie zaaranżowana. Eleganckie wejście , z wykorzystaniem marmuru .
Recepcja z obsługą w godz; 8 - 16 . Przy wejściu szklana tablica na logo firmy .
System kontroli - wejście z systemem kart magnetycznych .
Powierzchnia zajmuje całe 3 piętro ,bez innych Najemców , lokal czterostronny , po dwóch stronach duże okna .
Jeden na ostatniej kondygnacji (bez sąsiadów ) , dominuje nad okoliczną zabudową .
Wjazd nowoczesna windą bezpośrednio do biura . (blokada dostępu w systemie kart magnetycznych )
Biuro przestronne, wygodne, pomieszczenia jasne , o wysokości 3 m.
Praktyczne biuro z zapleczem sanitarnym i toaletami do wyłącznego korzystania przez Najemcę .
Lokal składa się z otwartego hallu przy windzie z recepcją o pow. ok 39 m 2 , dwóch dużych otwartych o pow. 54 m 2 i o pow. 48 m 2 , salki konferencyjnej o pow. 10 m 2 , salki spotkań 7 m 2 , dwóch schowków , komunikacji .
Możliwa jest zmiana aranżacji i układu pomieszczeń z podziałem na 2 dwa dodatkowe gabinety .
. Obiekt chroniony i monitorowany .
Łącza światłowodowe .
Okablowanie komputerowe (zintegrowana sieć komputerowa ) elektryczne, telefoniczne.
Wentylacja mechaniczna z systemem schładzania
Miesięczny czynsz najmu 62,00 zł/m 2 netto
Eksploatacja 25,00 zł/m 2 netto
Wymagana kaucja. Czas najmu do ustalenia .
Współczynnik pow. wspólnych 9,5 %.
PARKING - miejsca parkingowe do rozmów z potencjalnym klientem.
Możliwość wynajmu miejsca postojowego na pobliskim parkingu
Osoba prowadząca Rafał 600524432
Ogłoszenie nie stanowi oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego .

Parametry dodatkowe

  • Recepcja: Tak
  • Monitoring: Tak
  • Ochrona: Tak
  • Kontrola dostępu: Tak
  • Alarm: Tak
  • Światłowód: Tak
  • Czujniki dymu: Tak

Mapa

Kontakt

 Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez firmę Asari dla celów związanych z działalnością pośrednictwa w obrocie nieruchomościami, jednocześnie potwierdzam, iż zostałem poinformowany o tym, iż będę posiadać dostęp do treści swoich danych do ich edycji lub usunięcia.