Warszawa

Centrum

Wyślij znajomemu


Podaj wynik równania:

 

Parametry

Cena
11 877,25 PLN
Cena za m2
95,02 PLN
Powierzchnia
125 m2
Piętro
14
Liczba pięter
20
Liczba pokoi
4
Przeznaczenie
Biurowe
Przeznaczenie dodatkowe (lokal)
Handlowo/Usługowe
Liczba miejsc parkingowych podziemnych
1
Czynsz za parking podziemny (miejsce)
290 EUR
Liczba miejsc parkingowych naziemnych
1
Czynsz za parking naziemny (miejsce)
230 EUR
Kaucja
3
Min. okres najmu (w latach)
1
Nazwa budynku
Dworzec Centralny
Rodzaj budynku
Budynek biurowy
Stan budynku
Bardzo dobry
Rok budowy
1990
Dostępne od
2024-05-20
Numer oferty
1546/11049/OLW

Opis nieruchomości

Osoba prowadząca Rafał 600524432
Przy tej ofercie Najemca nie płaci prowizji
Biuro do wynajęcia o pow. 129 m 2 w rozpoznawalnym i prestiżowym obiekcie
.Na terenie kompleksu handlowo -usługowego , w ścisłym Centrum Warszawy.
Potężny węzeł przesiadkowy miasta .(liczne przystanki , pętla autobusowa ....... )
Prestiżowa lokalizacja , z bardzo dobrym dostępem do wielu instytucji państwowych i prywatnych , mających swoją siedzibę w Centrum .
W pobliżu Warszawskie Centrum Finansowe , Pałac Kultury i Nauki , Złote Tarasy ,Galeria Centrum , Akademia Medyczna , Politechnika Warszawska Dworce ; Centralny , Śródmieście ,WKD .
Blisko stacji metra Centrum i Świętokrzyska
W pobliżu krzyżują się linie komunikacji miejskiej .( autobus , tramwaj , kolej )
Bezpośredni dojazd do Portu Lotniczego na Okęciu Szybką Koleją Miejską ok 25 minut
Lokal na 15 piętrze , dobry adres , biuro z pełną infrastrukturą .
Reprezentacyjne wejście z elementami marmuru , oświetlenia punktowego ,z umeblowaną poczekalnią .
Świetna panorama widokowa miasta .
Całodobowy dostęp do obiektu i lokalu .
Na parterze recepcja z systemem informacyjnym i reprezentacyjną poczekalnią , kila szybkobieżnych wind .
Aktualnie to dwa pomieszczenia 99 m 2 i 30 m 2 .
Otwarta przestrzeń , możliwość podziału na 7-10 pomieszczeń .
Budynek ma najwyższej klasy zabezpieczenia przeciwpożarowe.
Wszystkie pomieszczenia są klimatyzowane i wyposażone w indywidualne regulatory klimatyzacji.
Biura wyposażone w klimatyzację, oświetlenie, ogrzewanie, wykładzinę dywanową, ściany pomalowane są na kolor biały.
Cyfrowa centrala telefoniczna w systemie ISDN , system telefonii bezprzewodowej DECT .
Rozbudowana sieć kablowa i światłowodowa .
W części wspólnej pokój socjalny w zabudowie kuchennej oraz toalety .
Powierzchnie serwisowane .
Możliwość wynajmu sal konferencyjnych po ok 30 m 2 ( na ok 15 osób )
Czynsz najmu 22 Euro/m 2 netto
Koszty eksploatacyjne 38 pln /m 2 netto
Współczynnik powierzchni wspólnych: 10%
Dostępne od zaraz .
Ogłoszenie nie stanowi oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego .
Osoba prowadząca Rafał 600524432

Parametry dodatkowe

  • Recepcja: Tak
  • Monitoring: Tak
  • Ochrona: Tak
  • Kontrola dostępu: Tak
  • Alarm: Tak
  • Światłowód: Tak
  • Czujniki dymu: Tak
  • Tryskacze: Tak
  • Klimatyzacja: Tak
  • Podwieszane sufity: Tak
  • Podnoszone podłogi: Tak

Mapa

Kontakt

 Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez firmę Asari dla celów związanych z działalnością pośrednictwa w obrocie nieruchomościami, jednocześnie potwierdzam, iż zostałem poinformowany o tym, iż będę posiadać dostęp do treści swoich danych do ich edycji lub usunięcia.